Android Programjaim

Android, Flutter/Dart, Kotlin, Java, Unity, HarmonyOS

Chathu versionCode 50315 and up?

2015. március 25. 09:22 - lacas8282

Bizony bizony, eleg sok ido eltelt miota az utolso frissites tortent chat ugyben. (ez a 4.3.5 volt a legutolso, kb 1 eve?)

Ezalatt persze dolgoztam mint a guzu, plusz fejlesztettem is a chatet, amikor eppen idom engedte (hetvegek, ejszakak). Egy oriasi valtozas tortent az egesz rendszerben, ezert ennek mar 5.0 verziokodot adtam. Lássuk, hogy mik ezek?

  • Kompatibilitas android 5.0.x-el es 5.1-el is (tesztkeszulek Nexus6)
  • teljesen uj GUI feluletek, animaciok
  • oldalmenuk, baloldali slidingmenu, opciok
  • thumb feltoltese kozvetlen mobilrol
  • kepfeltoltes kozvetlen galeriaba
  • FB style galeria, es linkeles
  • uj viewpageres user galeria
  • uj service kezeles, foreground service, tobb napig kepes mukodni
  • userfotok mentese, belinkelt fotok mentese
  • landscape es portrait mod kulonvalasztasa
  • userlista es roomlista allo modban (jobboldali slider)
  • kod refaktoralas, elemzes, gyorsitas, memoria menedzsment
  • uj tipusu megszakadt a net/van ujra net es automatikus visszakapcsolodas
  • nagyithato belinkelt es user kepek, galeria
  • javitott kepmegosztas, es cameraActivity
  • deprikalt funkciok, ugy mint GPS, Weather, es hangfelolvasas
  • deprikalt webservice (ki van mobilrol)
  • deprikalt uj verzio elerheto weblaprol (Play-ben egyszerubb kesobb)
  • csunya szavak szurese
  • minimum android verzio 4.0
  • teljesen refaktoralt kod

A chat5 project meg tesztfazisban van, videok 4.4-en es 5.0, 5.1-en nemsokara elerhetoek, addig is par kep kedvcsinalonak. Hogy mikor jelenik meg? Ez egy jo kerdes. Ha ramondtam az ament, es minden tokeletes.

A mostani kod hosszu ido eredmenye, es tukrozi a szakmai profilomat, azt amit most tudok. Kimondhatom, hogy buszke is vagyok ra, vegre sikerult egy elegge szep es gyors kodot letrehoznom a BUG-os 4.3.5 utan.

Mindezt ugy, hogy a legujabb technologiakat es libraryket hasznaltam fel, es atirtam mindent, amit csak lehetett.

Lássuk a képeket:

20150325_082804.jpg

20150325_082928.jpg

20150325_082902.jpg

20150325_082848.jpg

20150325_083007.jpg

20150325_083141.jpg

komment
Címkék: chathu5
süti beállítások módosítása