Android Programjaim

Android, Flutter/Dart, Kotlin, Java, Unity, HarmonyOS

--- RÓLAM ---

2015. március 30. 15:26 - lacas8282

'82-ben születtem, a programozás az életem. 12 évesen kezdtem el kb programozni, nem túl korán tehát. Első programom egy QBASIC-es fallabdás program átírása volt egy focijátékká.
Kezdetben Visual Basiceztem (5.0, 6.0, .NET), majd kicsit Delphiztem is, C++, stb. PHP-ztem (kb 2004-től, HTML, CSS, JQuery, JS, MYSQL), illetve .NET-ezek és néha WP7-ezek is. Flash AS-ben is feltalálom magam, valamint régebben az oldalakhoz is én készítettem a designokat. Nagyon sok nyelven kodoltam mar, script nyelvekben is jartas vagyok.
Kb. 2009 nyarától foglalkozom komolyabban Android programozással. A chat.hu után (amit a mai napig fejlesztek) az első komolyabb munkám egy országos napilap elkészítése volt.
A chat.hu egy hobbyproject, amit igyekeztem megírni a legtöbb programozási nyelven, így van egy működő VB.NET-es verzióm, volt egy PHP-JS-es verzió (sima browser), egy C#-es verzió, egy android verzió.
Ezután gyakorlatilag mindent elkészítettem androidra amit csak lehet. Widgeteket, Live Wallpapereket, Opengl-eztem, JSON, Web-service-ek, SQLite, Realm, GMaps-es appokat. (közel 50-60 projecten vagyok túl)
Mostanság HTML5 és CSS3 megy es reszponziv dolgok, jquery, d3.js, valamint androidozás, ahogy a csövön kifér.  (kotlin, java, MVP, github libs)

UPDATE 2016.03.30:

Eclipse helyett mar Android Studioban irom az alkalmazasokat, de az Eclipse-hez is ertek. 2009 ota vagy 50+ android alkalmazast irtam, ezek a kovetkezoek:

- orszagos napilapok, turisztikai appok, GPS-es Gmaps-es alkalmazasok
- egyedi ceges alkalmazasok web-service-ekkel, json, xml, etc
- kisebb jatekok irasa
- bluetooth-os alkalmazasok irasa (classic, low energy), healthcare appok es driverek irasa
- egeszsegugyi rendszerek kialakitasa androidon, riadoztatassal
- egyedi innovativ projectek elkeszitese, egyedi bluetooth aramkorokhoz fejlesztes androidra
- 3d-s live wallpaperek, widgetek keszitese
- call-center alkalmazasok

- legujabb github libraryk, Volley, Retrofit
- Picasso, Glide, Butterknife, Realm
- ACRA, Crashlitics, FireBase, RxAndroid

UPDATE 2018.05.21:

- Nagy banki alkalmazasok keszitese, opencv-s doksi scanner, react native szingapuri futar app, Nemzetkozi befektetesi alapu android app, raktar app stb..
- kotlin, MVP, databinding, firebase, RxJava, retrofit2, realm, room, eventbus stb
- AWS, jekyll, reszponziv oldalak, jquery, d3.js, css, html

Munkákat vállalok androidra, vagy akár kisebb (pure) php/html/css, jquery/ reszponziv munkakat is!

 (lostinwar22@gmail.com)

komment
süti beállítások módosítása