Készül az én kis játékom! Viszont kipróbáltam Legenden, ahol ugye gyengébb a vas, mint egy Galaxy S-en, itt már bizony szaggatott erősen. Plusz ugye még nem volt rá optimalizálva, felbontás, etc.
- A menük/szövegek teljesen el voltak csúszva itt, ezért optimalizáltam erre is.
- Kiraktam egy threadbe a ténylegesen kalkulációkat.
- VBO-t kezdtem el használni, Vertex Buffer Object-et, ami az OpenGL egy kiterjesztése, a lényege annyi, hogy elvileg nagyobb elemszámnál gyorsabban pakolja ki a vertexeket a képernyőre, ezáltal nagyobb lesz az FPS. Végülis ez egy áthidalás, hogy rögtön a vertexeket belepakolja a GPU-ba a CPU-GPU idő helyett.
- Kiszedtem a kódból a szemetet. Volt pár class, ami még benne maradt, de semmi haszna nem volt. Plusz a felesleges változókat.
- Egy észrevétel: Link. Itt feltettem pár kérdést, amire kaptam is megfelelő válaszokat. Köszönet érte!
- Rájöttem, hogy a kódom 20%-a hülyeség, mivel Pathmodifierekkel dolgoztam, azaz létrehoztam a path-okat minden objektum elkészítése után. Nem gondoltam lassabb/gyorsabb Hardware-ekre, illetve felbontásra sem. Ezért ezt a részt teljesen újra kellett írnom. :(
- Kiterjesztettem a font kezelő osztályom 3d-re is, lehet animálni, stb.
- Vibrate funkciókat helyeztem el.
- Lett egy új fegyver. EMP.
- Létrehoztam egy Animator osztályt, néhány tartalom animálásra, példa: Fifa11 alatti menü csíkok animálása. (nem egy nagy dolog, de szép:))
- FPS-t néz, és általában az FPS-től függ a megjelenés is, ezáltal nem akadozik, lassul.
- A fejlesztéseknek köszönhetően, felgyorsult minden, olyan 80-100 vertexre is 55-60 FPS. Persze mivel az android a háttérben futtathat mindenféle Service-t, így nem garantálható ez se.
- Pár BUG-ot javítottam...
Végülis, fasza lesz a cucc, kezd élvezhető lenni, még készül, egyelőre TALÁN optimalizálom Legendre is, meg szarabb gépekre, bár ez nem biztos még ténylegesen... A lényeges a Tablet-en való játék is lenne, de ezzel sem tudom, hogy mi lesz. Kéne egy Tablet:( Várható megjelenés, mert már sokan kérdezték: amikor késznek látom, tökéletesnek! Mostanság mindent tökéletesre akarok fejleszteni, maximalista lettem, ezért nem adok ki a kezemből olyat, ami nem az. Hátra van még a főellenségek kitalálása amúgy, illetve pálya nehézségek kalibrálása.