Angry Air a marketen! Felraktam a marketre az Angry Air-ré keresztelt játékom. Amit tudni kell róla: tesztelési fázisban van, ezért lehet még akármi (nem beszélve róla, hogy Samsung galaxy S-re van optimalizálva i9000-re)
mi szükséges a játékhoz?
-VBO-t támogató openGL, tehát openGL 1.1, vagy 1.0 ahol van VBO support.
-minimum 1 GHZ CPU, alatta senki se próbálja.
-minimum WVGA kijelző, 800*480 px
pár kép:
update: bugfixelés
17:43: elméletileg BUG-ok javítva. (BUG nyitásnál fekete képernyő, plusz HOME-VISSZA GAME-be felbontás FIXED)
Sajnos 1GHZ kell a játékhoz, hogy élvezhető is legyen, mivel:
vegyünk egy példát: 12-es pálya 15 ellenfél, mindegyik lő 2-3 mperc alatt 2-3 rakétát...
Ez ugye alapból már 100 feletti vertex, ami még Galaxy S-en is néha laggol.:)
Legendre próbáltam optimalizálva, de lehetetlen volt, annyira szar a HW.
a soundpoolt is sikerül kinyírni, ha teszem azt sok helicoptert küldök be, és mindegyik 5-ös szinten mozog.:) (legközelebbi BUGFIX)
szintekről: ha egy ellenfél 1-es szinten van akkor teszem azt 9-12 mp-között lő
2-es szintnél ez az érték /2
3-es szintnél ez az érték /3
4-es szintnél ez az érték /4
stb...