Android Programjaim

Android, Flutter/Dart, Kotlin, Java, Unity, HarmonyOS

Újra itt - munka jövőhéttől

2011. április 21. 08:30 - lacas8282

Újra itt! Mivel még nem sok energiám van, ezért mostanság próbálgatom a Tablet emulatort, illetve tervezgetek pár új játékot, ötletelek.

Amúgy jövőhéttől újra vállalok kisebb/nagyobb android munkákat, ha kell keressetek nyugodtan.

Pár referencia: Beszamolok.hu app, Cégfürkész / Prémium app. /Napilapok

UI.: az Amazon egyelőre nagyon döcögősen halad, ilyen e-mail ide-oda szinten, szóval addig elvagyok mással. Új cuccokat is felraktam, de őrület mennyit kell várni.

Az új árakat is lejjebb vittem az 1,0$ soknak bizonyult, mivel mondjuk egy Angry Air 0,99$. Tehát levittem 0,69$-ra. Szerintem ennyiért simán megéri a jól kinéző és eléggé testre szabható Live Wallpapert letölteni. Persze, mint tudjuk egyelőre ezt is csak Amerikaiak használhatják, de sebaj, lesz még jobb is! Az Android Market nekem egy nagy csalódás, ha majd egyszer talán lehet, hogy végre lesz fizetős app is MO.-on Marketen, akkor hajrá. De addig egy vicc..:(


 

1 komment
süti beállítások módosítása