Android Programjaim

Android, Flutter/Dart, Kotlin, Java, Unity, HarmonyOS

Opengl-es 1.0-1.1 engine (lacroix3d)

2012. január 03. 09:39 - lacas8282

Pár újdonság:

-gyorsuló parserek
-object clone-ozás
-text3D deprecated (lassú volt)
-text2D deprecated (FPS-ek miatt, 4-5 karakter akár 3-4 FPS-t is levett)
-FixedText3D (sokkal gyorsabb, csak egyszer kell létrehozni, egy nagy textúrán)

-jelenleg a glpicking-el szórakozom, sugárkövetéssel

Az engine jelenleg: 5 animated actorra 9-12 MB-ot eszik (függ a TRI mérettől, és a bitmapektől, ezek átlag 400 TRI-sek), interpolated keyframe aniamtion-el közel 42 FPS. Ami szépnek mondható, mivel nem használok native hívást sem.

A parser betöltés sokkal gyorsabb lett, a clone-nak köszönhetően már csak már ms-t várakozik, és betölti a másolatot. Ahol lehetett inkább fixed length arraylist-et használtam, ez abrátságosabb, és nem sokkal gyorsabb az array sem.
 

komment
süti beállítások módosítása