Hali!
Kis ideig eltűntem megint, volt egy csomó update az engine-ben, mik ezek:
(nem, még nem 2.0-ás)
-saját filetípus (text alapú+bináris is) .LC3
-3ds maxhoz exporter text/bináris alapon a .LC3-hoz
-összetett animációk kezelése
-több animált karakter rész kezelése / SharedInterpolator (csak azonos frame-nél)
-viszonylag sok TRI megjelenítése, és ezek gyors kirakás, kevés memóriahasználat
-sok TRI=3000-6000
-nagyon szép jeleneteket lehet alkotni már ezzel is
-kicsit lassú még a parser/importer, gyakorlatilag egy galaxy s 1-en (1 ghz) olyan 5-6 mperc mire betölt, ami ugye még elég sok. ezen dolgozok még
-egyelőre nem kezelem a normalokat a saját filetípusban, mert semmi szükségem rájuk (fények egyelőre nem annyira kellenek)
-shadowProperties Mesh-eken belül (sima kivetített árnyék)