-kb 3000 TRI-s teljes scene
-2000 TRI-s animált modellel
-512-1024-es png-kkel (RGB_565, esetleg RGB_8888 is, az se vehető észre több memória usage, vagy nagyobb allokáció, RGB_8888 a dithernél kell! gradient bg-s, etc..)
-max 20 keyframe-es animációkkal
Tesztgép: sima samsung galaxy s 1GHZ.
--memória: 8-10 MB allocate/ 4-5 MB FREE (max ugye kb 16-24-és 32 MB/OS/HW függően)
--a GC kb 3-5 mp-enként szabadít fel memóriát (ez egész jónak számít, a folyamatos interpolációk miatt)
--egyáltalán nem akasztja a gépet (nem lassul, persze laggok vannak, a háttér folyamatoktól néha, nem észrevehetően)
--kell egy minimum 1 GHZ neki
*összegezve, nagyon jó lett a cucc, a parserek is nagyon gyorsak lettek, lassan akármilyen 3D-s játékot lehet írni vele.
**átírni ES 2.0-ba, amikor lesz időm, ezáltal újabb gyorsulások érhetőek el, + shaderek