Android Programjaim

Android, Flutter/Dart, Kotlin, Java, Unity, HarmonyOS

Helyzet, HTML5, css3

2012. október 27. 18:41 - lacas8282

DESKTOP FELÜLET        MOBIL FELÜLET
Készítettem egy 'ki van online' weblapot is, csak mert unatkoztam. Itt desktopon és mobilon is nyomon lehet követni ki van fent androidról a chaten.

Tanulom a HTML5-öt, meg a CSS3-at, igaz pár böngésző még nincs tisztában sok dologgal.
Canvasoztam kicsit, jó mókának tűnik, meg ez a media querys dolog se egy nagy cucc.
Így HTML4 után nem tűnik egy nagy őrdöngősségnek az egész, persze nyilván van egy rakat új dolog benne, de azért nem hiszem, hogy valakit is falhoz fog verni.

Mondjuk android után elég sokat felejtettem, de nyilván így van ez, ha az ember fia több időt fordít valamire, és kevesebbet másra. Régen teljes site-okat, portálokat írtam kútfőből php-ben JQUERY-vel, manapság már azért más lenne a helyzet. :) Kellene egy kis idő, hogy visszaálljak.

Apropó nemsokára felvételizek egy menő céghez, reméljük a legjobbakat. (ezért is tanulom a HTML5-öt)

komment
süti beállítások módosítása