-pozició alapú AR-ek:
--droidAR (egész jó lenne, ha működne, 3D-s, openGL, sajna nálam nem kap GPS jelet kb soha, a kód nekem néhol csúnya, és kínai is, néhol pedig nagyon fasza, WTF érzésem van tőle, de azért pár dolgot lehet tanulni belőle, olyan mintha összevágdosta volna egy részét)
--com.jwetherell.augmented_reality (működik, de nem az igazi, kód fasza, nem olyan rossz az. olvasható, kultúráltabb)
többi haszontalan/fizetős
Mixare: saját apk-t kell hozzá telepíteni, vicc, ráadásul sokat FC-zett, intent-el hívogathatod
Lookar: spanyol talán, se angol doksi se semmi
AndAR, ARToolkit, etc: nem pozicióalapú
String, Metaio, 3DAR, stb, mind fizetős, vagy logo-val ellátva
összegezve: szívás, DE MEGOLDHATÓ
-face recognition:
--vagy a sima android kamera képét elemzed, ami ugye java-ban problémás, (lassú, és teljes CPU idő):
egy teszt progit írtam, ami egy byte array-ben keresett minden frame-ben a sima FaceDetector (android API 1.0-tól) -al max 10 arcot. (lassú, és 98% cpu idő, vicc)
--vagy openCV: dupla szívás: mire belövöd a keretrendszert, NDK-t, etc, hibaüzeneteket (lesz vagy 10 féle, ki google-zod, etc, aztán hajj de menő vagy, örülsz, hajtépés, crash android vonalon, c++ után, nájsz)
aztán c++ kódot írsz, plusz szenvedés, ráhúzol egy java-t is, plusz szenvedés:) DE legalább nem, eszi szét a procit, 30-50%-ot láttam. ami egész jó, persze nagy dolgokra nem kell gondolni itt se, 8-12 FPS egy 4 magos cuccon, és edge detection, text felismerés, stb.
összegezve: nehéz bizony ez is, SOKSOK SZENVEDÉS
na jóccakát