Android Programjaim

Android, Flutter/Dart, Kotlin, Java, Unity, HarmonyOS

Rajawali újra

2013. február 11. 12:29 - lacas8282

https://github.com/MasDennis/Rajawali

Féléve kb nem hallottam róla, azóta viszont sokat javult

Pár napja kicsit átírtam benne a VertexAnimation3D-t, mert nem egészen úgy működik, ahogy elvárná az ember. (nem volt benne frame-ek közti normális interpoláció, csak a kulcsok közti _nem_ interpoláció)

memóriát még mindig eszik kicsit, de foglaljuk össze miket tud:

-shaderezés nagyon jól megy már
-filterezés is, rögtön írtam vagy 6-ot, ami működött
-3DSMaxParser iszonyat lassú normálokkal, tehát vagy ha nem kellenek a normálok akkor vegyük ki, vagy serializeáljuk a modellt és úgy töltsük be

-ez igaz az animációkra is
-egy statikus norm modell a normal calculation-nak köszönhetően Note2-n is, 2-3 mperc mire betölt, ez tarthatatlan

-szérializálva a betöltés már 500ms, vagy közeli érték, tehát elérhető egy 5-10szeres gyorsulás

-live wallpaper: az animációkat állítsuk le háttérben, mert cpu-t eszik


komment
süti beállítások módosítása