Android Programjaim

Android, Flutter/Dart, Kotlin, Java, Unity, HarmonyOS

Picasso vs Glide osszehasonlitas

2016. április 01. 12:48 - lacas8282

Ok ezek image loader / cache-ing library-k, bovebben nagyon nem fogok rola beszelni, eleg annyi, hogy:

En regebben picassot hasznaltam, de mostanaban inkabb Glide-ot hasznalok, mert :

http://stackoverflow.com/questions/29363321/picasso-v-s-imageloader-v-s-fresco-vs-glide

 Egyebkent dependency-be:

compile 'com.github.bumptech.glide:glide:3.6.1'

vagy

compile
'com.squareup.picasso:picasso:2.5.2'

majd:

Glide.with(mContext).load(mImagePaths.get(position))
.placeholder(R.drawable.logobg)
.into(imgDisplay);

A Picassot hasonloan kell hasznalni, csak Glide helyett Picasso van, es mas beallitasai. Amint lathato 1 sorral lehet betolteni webrol kepet egy imageview-be.

.load-ben adjuk meg mit akarunk betolteni, placeholder, hogy alapbol mi latszodjon kepkent. into-val pedig azt, hogy melyik imageview-be akarjuk betolteni.

A Glide kevesebb memoriat hasznal, es RGB_565-ot hasznal alapbol, mig Picasso baratunk RGB8888-at. 

komment
Címkék: picasso glide
süti beállítások módosítása